fredag 20 september 2013

Tävling september

Nu drar vi igång med månadstävling igen. Det blir en kort tävling, så vi hoppas ni är tävlingssugna!

Månadens sponsor är Sirap i Paris. Som sponsrar med ett presentkort.

Vi vill att du skapar något på temat FEST. Så här när höstmörkret börjar dra in kan det behövas en uppmuntrande fest.
Du får skapa vad du vill, kort, LO, alter. Men knorren är att du bara får använda dej av cardstock dvs inga mönstrade papper. Gör t.ex. eget mönstrat papper med hjälp av stämplar och mister eller använd cardstocken som den är. Du väljer! Dekorationer får självklart vara av annat material, MEN försök att använda cardstock till så mycket som möjligt.

OBS! Det blir en kort tävling. Senast den 29 september kl 23:59 vill vi ha ditt bidrag.
För att vara med och tävla skriver du en kommentar till det här inlägget med direktlänk till ditt alster. Har du ingen blogg så går det bra att mejla ditt bidrag till scrappaloss@gmail.com. (Se även under Tävlingsregler här uppe för detaljerad information om reglerna)

Vinnare utses av designteamet och meddelas här på bloggen den 6:e oktober.

Så sätt igång och skapa! Vi väntar med spänning på era bidrag.


Inspirationsalster från designteamet:

DT-Johanna1978









4 kommentarer:

linaliten sa...

Tack för en inspirerande tävling, här kommer mitt bidrag:
http://linaliten.blogg.se/2013/september/septembertavling-hos-scrappa-loss.html

helenasroom sa...

Här är mitt bidrag, med tema färgfest!

Helenasroom.wordpress.com/2013/09/29/malarfest

Päivi sa...

En riktigt rolig utmaning som jag inte kunde motstå :)

Här finns mitt bidrag :)
http://paivja.blogspot.se/2013/09/40-ar-och-i-mammas-klanning.html

Ha det bäst!!

Johanna sa...

Här kommer mitt bidrag till tävlingen:

http://scrapkuben.blogspot.com/2013/09/hanah-11-en-lo-till-scrappa-loss-tavling.html

Hör av er till mig om ni i teamet vill se en "oblurrad" bild inför omröstningen! Dock kan jag ej publicera någon sådan bild.