onsdag 31 juli 2013

Sommerlig vannkanne

Hei alle sammen :-)

I Larvik/ Norge har vi hatt mange varme deilige sommer dager:-)
Jeg har hatt lange late sommerdager i hagen vår.
Det har til tider blitt litt varmt og da kom ideen om denne kanna:-)

Jeg er veldig glad i og lage 3D ting.
Denne kanna er skjært ut i silhouetten min,
 filen er kjøpt fra Silhouette.




Alle papirene kommer fra Graphic 45,
 men litt forskjellige serier :-)
Det synes jeg er så topp med G45 at man kan
 kombinere de forskjellige blokkene de lager.




Oppi kanna så har jeg laget frø poser, så til høsten
 skal jeg høste frø i egen hage og legge oppi.
 Synes dette var en super presang til de som er interesert i hage.


Ønsker dere en fortsatt herlig sommer :-)









3 kommentarer:

Johanna1978 sa...

Jättefin kanna!

Merete sa...

Kjempefin Gunn-Eirill, veldig kreativ om dagen du :)
Klem :)

Lena_J sa...

Råflott. Utrolig mange stilige kuttefiler man kan kjøpe seg altså :-)