fredag 5 juli 2013

Sofie presenterar sig

Hej!

Mitt namn är Sofie och jag är en av de lyckligt lottade tjejerna som får möjlighet att vara DT-medlem för Scrappaloss de kommande sex månaderna.

Jag är 24 år och bor på en liten ö i Småland. Jag började med scrapbooking för cirka 2 år sedan och jag är glad att jag upptäckte denna underbara hobby! Jag gör främst kort men även olika sorters alster så som väskor och askar. Jag älskar att färglägga stämplar och kan sitta flera timmar med endast en stämpel. Om jag skulle sammanfatta min stil så hade jag nog sagt: bling, blommor och stämplar.

Jag har turen att ha ett scraprum där jag kan stänga in mig och bara låta fantasin flöda. Att scrappa är riktig terapi för mig och gör mig lugn samtidigt som jag blir helt exalterad av allt som man vill göra! Jag inspireras av alla fina bloggar som finns ute på internet och att nu själv få vara den som inspirerar är oerhört spännande och roligt!

Min blogg: sofiescrappar.blogspot.se



1 kommentar:

Johanna1978 sa...

Vackert kort!
Hoppas på ett bra samarbete och en inspirerande tid tillsammans här på ScrappaLoss :)