onsdag 17 juli 2013

Presentasjon av et nytt design team medlem

Hei alle sammen :-)

Jeg er så heldig at jeg er blitt DT på denne bloggen. Dette er min første DT jobb, så det er gøy og skummelt på samme gang.

Mitt navn er Gunn-Eirill, er gift og er mor til 3 i alderen 18-4 år og hjemmeværende. Vi bor i Larvik-Norge, Jeg har bestandig klipt og limt, men først i 2007 tok jeg et scrappe kurs. Da var det gjort, ble hekta og siden har jeg scrappet. Det var egentlig datteren min som var 11 år den gangen som ville på kurs, men siden hun var så ung måtte jeg være med.

Det startet med LO, fortsatte med kort og for et år siden så tok 3D biten helt av.
Jeg har ikke noen bestemt stil- men prøver meg på mye forskjellig teknikker og setter dem sammen og prøver og gjøre det til mitt. Når jeg starter med et prosjekt så har jeg en ide på hvordan slutt produktet skal se ut, men veien blir til mens jeg jobber og det blir skjeldent som jeg hadde tenkt. Når jeg har scrappetørke så surfer jeg gjerne rundt på blogger og googler forskjellige stilarter så jeg får mere kunnskap om dem.

Dette prosjektet startet med at min datter på 4 år ønsket seg en rød klokke som skulle stå på bordet hennes og da var jeg i gang, men det hele endte med at hun ikke ville ha den.



 
 
Her har jeg laget en 3D klokke ut av en Tim Holtz dies.
Jeg synes det er gøy og prøve og bruke tingene litt annerledes enn hva de er ment for.
 

 
Detaljer.
 
 
Toppen av klokken.
 
Kreativ hilsen fra Gunn-Eirill
 

1 kommentar:

My Hyde Away sa...

Fantastisk prosjekt! Dette likte jeg godt :) Gleder meg til å se hva du lager fremover.