fredag 12 juli 2013

Hej alla skapare,Jag heter Mia Lundström och är en av dom lyckliga som kommit med i DT.
Jag bor i Flen sen 1 1/2 år.Jag arbetar som desinger  åt en Engelsk scrap tidning och som säljkonsulent åt Scrap it up så jag är glad att jag får jobba med min hobby och även få betalt för det =).Idag ska jag visa er ett kort som jag gjort till en kär vän men ni får se det före henne så få se vad ni tycker.Än en gång vill jag tacka för att jag fått den här chansen..Ha det underbar alla och skapa vidare...Mia

4 kommentarer:

Gunn-Eirill sa...

Fint det var :-)

Johanna1978 sa...

Vackert kort!

Scrapsoul sa...

Jättefint och delar med min dotter, som är exakt din namne. ;)

Kram och Lycka till! :)

Marita Ohlson

MIRAS feelings sa...

Tack för alla fina ord det värmer mer än solen...