tisdag 11 juni 2013

Nu äntligen ska det avslöjas...

...vilka som blir de nya inspiratörerna på ScrappaLoss nästa DT-period.

De utvalda är:
Gunn-Eirill Gjelseth-Rauan
Sofie Jonsson
Johanna Marklund
Mia Lundström
Linda Karlsson
Gertrud Olofsson

Varmt välkomna allihopa! Ser fram emot en ny härlig DT-period tillsammans med er.
Inom kort kommer ett informationsmail till er.

Jag vill samtidigt passa på att skicka ett stort tack till alla som varit med i teamet och snart ska avsluta sin period. Vilka inspirationskällor ni är!

15 kommentarer:

Johanna sa...

Grattis, ni har en härlig period framför er!

Rozzan sa...

Grattis till era DT-platser! Jag ser fram mot att följa er och era inspirationsalster på bloggen:)

Gertrud sa...

Tack, så spännande. Gertrud

Sofie sa...

Tack för möjligheten. Aka bli riktigt spännande :) / Sofie

Tussling sa...

Grattis till er! Ska bli kul att se vad ni hittar på.

DeadUntilDark sa...

Yeeey, men så himla roligt. Tack!!! :D

Gertrud sa...

Jag blev lite nervös :)

My Hyde Away sa...

Gratulerer så mye :)

Gunn-Eirill sa...

Tusen takk :-) Gleder meg virkelig til og starte :-)

MirreP sa...

Grattis till er!

Johanna1978 sa...

Tack, så roligt! Jag blir som Gertrud också nervös :) Men det ska bli spännande och roligt.

Åsa sa...

Grattis! Ska bli jättekul att följa er! ♥
Massor med lycka till-kramar! ♥
Åsa

Pysselfröken sa...

Ett stort grattis till er! Det ska bli kul att se vad ni hittar på.

Ami sa...

Grattis till er!

MIRAS feelings sa...

Tack så jätte mycket,det ska bli jätte kul att få vara med och visa vad jag gör och även få se andras skapande.