onsdag 12 juni 2013

Now is your time.

När jag tänker på blå/gula saker tänket jag oftast på studenter av någon anledning. Har en kusin som tog studenten förra veckan och passade på att göra ett kort till honom.


Har använt mig att ett blått carstock till att göra kortet. Tog en bit mönsterpapper med hjärtan på från Glitz Papper och rev sönder kanterna i överkant och nerkant. Tog ett annat blått papper, från October Afternoon och rev även det både uppe och nere. Tejpade båda pappren på cardstocken. Tejpade sedan fast texten som oxå kommer från ett Glitz papper. Knöt en knut på snöret och tejpade dit det. Klistrade till sist dit en nyckel. Tyckte det passade med en nyckel nu när han ska ut i livet :)

Får passa på att tacka för mig, nu är min tid med ScrappaLoss över. Det har varit roligt att försöka inpirera och jag hoppas fler finner den stora glädjen med scrapbooking. Det är så fantastiskt roligt! Tack för mig!

liolas.blogspot.com

Inga kommentarer: