lördag 15 juni 2013

Farvel

I et og et halvt år har jeg vært en del av ScrappaLoss teamet. Det har vært lærerikt og spennende. 22 innlegg har jeg laget i håp om og inspirere andre der ute i den store flotte verden av papirhobby. Og jeg håper dere har hatt glede av det.
Jeg har hatt stor glede av det, og ofte har jeg  måtte lære meg og lage tingene til tutorialene i siste liten selv, før jeg har kunnet lage den til dere. Jeg er en stor vims som ofte glemmer ting, så ting blir gjort i siste liten :-)
Jeg har vært omringet av fantastiske mennesker her inne. Både inspiratører, og lesere.
Tusen takk for at jeg har fått være en del av ScrappaLoss.
Så håper jeg de nye inspiratørene vil trives like godt som jeg har gjort.

Takk for meg.


3 kommentarer:

Mackan sa...

Tack, Lena, för dina fina tutorials och det andra du har gjort.
Jag slutar också i dt-gänget. Det har varit kul, men nu är det dags för någon annan att ta över.

iselinalbretsen sa...

Takk for alle inspirerende bidrag :) Håper du fortsetter å inspirere og legge ut dine ting i bloggen din :D

Johanna sa...

Tack för all inspiration du gett!