fredag 14 juni 2013

Färgskapande

Ja denna månad är det blått och gult som gäller. Är alltid kul att scrappa enligt färgteman.Det är ett bra tillfälle att använda alla sina spillbitar.

Tyvärr missade jag visst att foto mina studentkort som gjordes med tanke på att passa in här. Men 3 bidrag blev det i alla fall.

Första kortet kan skickas som det är eller lägga till lämplig text på mitten partiet först. Använde mig av stansen vi fick från Fiskars på Stockholmsträffen i april. Den kommer jag använda fler gånger.



Nästa kort blev ett med sommartema. Det rosa man ser på blomman och fjärilen är reflexer från min tunika :-) Lite utstansade motiv från lagret. Stämplat bokstäverna och stjärnorna.  På med några klistermärken och vips har man ett kort färdigt.



Tredje kortet:  Lika bra att fixa till ett julkort också för vem har sagt att det inte kan vara i gult och blått? Ja lite busig är jag ibland. Även här kom en masa spillbitar till pass.





Detta blir det sista ni ser av mig här. Nu är min gästperiod slut. Har varit ett kuligt uppdrag.  Men kanske vi ses någon annanstans någon annan dag. Tack och adjö från mig. 





Inga kommentarer: