onsdag 15 maj 2013

Snakkis - Tilbakemeldinger

Igjen en liten snakkis.
Og denne gangen føler jeg at vi trenger en skikkelig "alvorsprat".
Jeg og dere....Eller burde jeg si vi og dere ;-)

Å prøve og være en god inspirator er faktisk ganske vanskelig synes jeg. Vi blir jo alle inspirert av forskjellige ting. Og det skrev jeg jo litt om i forrige snakkis. Denne gangen ønsker jeg genuint og vite hva det er dere setter pris på?

Vil dere ha tutorials?
Utfordringer?
Skisser?
Bilder?
Tips og triks?
Mer tekst ?
Mindre tekst?
Flere kort ?
Flere Layout ?
Er du fornøyd med utseende på bloggen?
Liker du månedens tema ?

Jeg vet at hele teamet her inne gjør noe riktig, for i skrivende stund ligger vi på 34 plass på Scrapptoppen i Sverige. Og det er jo helt topp. Men jeg personlig hadde satt veldig pris på noen tilbakemeldinger som hadde gjort siden enda bedre for dere der ute. Vis at du og engasjerer deg ved og legge igjen en kommentar under her. Om du er fornøyd akkurat slik det er, så skriv det. Har du et forslag, kom med det. Har du kritikk, så skriv det ned, og gjerne med forslag til forbedringer. Legg igjen DIN kommentar, for det inspirerer oss til og strekke oss enda lenger for deg/dere.

-------------------

Og fordi man sier at man aldri skal ha et innlegg uten bilde så tenkte jeg at jeg kan jo vise frem et kort som passer til månedens tema. Et kort jeg er stolt av. Jeg er nybegynner med distress ink, så jeg øver og øver. Og her synes jeg selv at jeg fikk litt belønning for strevet :-)



5 kommentarer:

Lina sa...

Väldigt stilrent och vackert kort du fått till. :)

Anonym sa...

Fint kort! Jag som nybörjare uppskattar tutorials, mallar och tydliga beskrivningar på hur man gjort och även om det är något tips eller trix som gör det lättare eller något man ska tänka på :)

Lena_J sa...

Takk Lina :-)

Anonym : Ja kanskje en nybegynner del kunne vært introdusert. Det hadde faktisk vært kjempespennende :-)Takk for tilbakemelding!

Mackan sa...

Du är så duktig på tutorials. Ofta är det ganska jobbiga saker folk visar och man kanske inte ger sig på det för att det tar för lång tid.
Jag skulle gärna vilja ha tutorials på något enkelt: kanske en snabb blomma, eller annan snabb dekoration.

iselinalbretsen sa...

nå er jeg en del av designteamet. men når jeg ser på denne bloggen og andre blogger ser jeg etter tutorials på både ting som allerede er laget mye av (fordi mange er vanskelig skrevet/forklart) og nye ting.
Jeg ser etter kreative kort og gjerne HOW TO innlegg. Som hvordan man kan fargelegge med promarkers, hvordan man kan lage egen pynt. hvordan man kan bruke resteark osv...

Ellers liker jeg å se hva andre har gjort, så jeg enten kan lifte deres kort/arbeid eller få inspirasjon når jeg selv lager :)