måndag 13 maj 2013

Bakning

Ja då var det dags för mig att visa upp något på månadens tema - Bakning

Ett bra sätt att ta hand om div spillpapper är att göra dessa enkla muffinskort. Gjorde dem tillsammans med mina fritidsbarn som bara gjorde fler och fler och fler.... Mallen hittar du här hos Skapligt enkelt, som förövrigt har många användbara tips när man pysslar med barn i olika åldrar.

Man kanske inte säger att man bakar våfflor men jag tycker den platser här ändå. En enkel LO, med lite papper, urklippta jordgubbar, rub-on bokstäver och lite bling.
 Här har jag använt mig av muffinsstickers som också gör att man kan fixa till ett kort snabbt. Även här jag använt mig av spillpapper.


2 kommentarer:

Lina sa...

Mmm en massa gott i samma inlägg. :)

Johanna sa...

Älskar LO:n med våfflorna! Och visst bakar man våfflor! :P