onsdag 10 april 2013

so HAPPY

Snabbscrappat är ju månadens tema här hos ScrappaLoss. Är ju ingen snabbscrappare direkt. Snarare en "ångestscrappare". Ångesten ligger i att jag sällan tycker att jag får till dekorationerna så som jag skulle vilja ha dem. På senare tid har jag lärt mig små knep. Ett streck med pennan runt ett av mönsterpappren eller lite Stickles på någon av dekorationerna lyfter ofta hela alstret. Så det har blivit bättre. Scrapliftar gärna andra oxå, det minskar obeslutsamheten.

Så här kommer mitt "snabbscrappade" alster. Ytterligare en LO - layouter är min grej. Plockade fram två bilder på min yngsta dotter. Det var lite rosa i bilden så det blev rosa cardstock. Sedan klämde jag dit fyra bitar mönsterpapper o några dekorationer från Echo Park.


En titel. Hon ser så lycklig ut därav "so happy". Vill minnas att det var plättar till lunch - favoriten.


Och så lite magi. Stickles lite här och var på alla stickers. Lyfter dem mycket tycker jag.


Färgglatt och glada bilder. Passar mig precis. Och relativt snabb gick det :)

liolas.blogspot.com

1 kommentar:

MirreP sa...

Åh vilken härlig LO, ljuvliga bilder som man blir glad av och söta dekorationer.