måndag 8 april 2013

Snabba kort

Jag gör inte så ofta kort, ofta bara när jag behöver ett kort att ge bort och det beror nog mest på att jag tycker att det är besvärligt och svårt. Till månadens tema "Snabbscrappat" fick jag dock inspiration att göra några kort.


Det slutade med att jag gjort tre kort på en liten stund!?! Ett rekord för att vara mig!


Dessa chipboardhjärtan är helt underbara och fullt tillräckliga att dekorera med. Stickerbokstäver är fantastiska för att snabbt gör en hälsningstext.


Nästa kort fick ytterligare ett hjärta och en annan variant av stickersbokstäver.


Sista kortet blev en liggande variant men en liten stickersfjäril som dekoration.

2 kommentarer:

Lina sa...

Du borde verkligen göra fler kort för du är riktigt duktig på det. :)

Lena_J sa...

Hurtigscrappede kort er gode og ha. Så det er det bare og fortsette med :-)