fredag 22 februari 2013

Presentation DT Susanne/Tussling


Hej, jag är en av de nya inspiratörerna för Scrappa Loss för februari - juni 2013 och här kommer min presentation.

Ditt namn, ålder och var bor du?
Jag heter Susanne, men på nätet kallas jag Tussling. Jag är 30 år och bor i Mönsterås med man, 3 barn och 2 katter.

Vad fick dig att börja scrappa och när började ditt intresse? 
Har några vänner som scrappar och blev lite småsugen att prova när jag såg allt fint de gjorde. Sommaren 2010 provade jag scrapbooking för första gången och har varit fast sedan dess.

Vad inspirerar dig?
Brukar titta runt lite på nätet på skisser eller recept. Fotografier som ska bli layouter inspirerar också.

När skapar du som bäst? 
Just nu är det tillsammans med tjejerna på våra tisdagsträffar.

Hur organiserar du din plats?
Jag har ett skrivbord, några hyllor och min scrapväska i ett litet rum men det brukar hamna en massa annat på "min" yta så när jag scrappar hemma så flyttar jag ut i köket eller i TV-rummet.

Vad skapar du helst?
Det är lite olika. Tanken när jag började vara att skapa layouter med foton på barnen, men på senaste tiden har det blivit mycket kort. Lite andra alster så som dekorerade flaskor och ljus blir det ibland som gå bort-presenter.

Varför är det roligt att scrappa?
Det är min chans till en paus från vardagen plus att jag får träffa mina underbara vänner på våra härliga scrapträffar.

Din blogg:
tusslingpysslar.blogspot.se

Mitt bidrag till månadens tema, vinteraktiviteter, är en Lo på dottern som är ute och åker pulka med morfar och hunden Cindy. Har stämplat lite snöstjärnor och embossat med frostigt embossingpulver för att få lite liv i det vita cardstocket, men det syns dåligt på bilden.






3 kommentarer:

Mackan sa...

Välkommen, Tussling!

DeadUntilDark sa...

Det ska bli jättekul att se dina fina alster. :)

Lena_J sa...

Velkommen. Hyggelig og lese mer om deg, og se hva du lager. Gleder meg til og se hva mer du bringer i fremtiden :-)