måndag 25 februari 2013

Presentation Ami

Jag är så glad över att få ingå i ScrappaLoss team under denna period. Men vem är då jag? Jag bor vid kusten i norra Sverige tillsammans med man och två barn. Som så många andra, har jag alltid pysslat mycket och har samlat på brevpapper, bokmärken, pennor och fina block. När den nu åttaårige sonen föddes, så kom jag i kontakt med scrapbookingen via ett föräldraforum. Några få papper och dekorationer inhandlades från en av de tre webshopparna som jag kände till. Ett år, och några layouter senare, började jag på en kurs i scrapbooking. Vi träffas fortfarande och pysslar tillsammans ungefär en gång i månaden.

Jag scrappar oftast ganska färgstarka layouter, men har även börjat snegla på Art Journaling och Mixed Media. Välkommen in i min blogg




2 kommentarer:

Lena_J sa...

Velkommen. Gleder meg til og se hva du tryller frem her etterhvert :-)

Mackan sa...

Välkommen, Ami!