söndag 10 februari 2013

Plånboksalbum

Som Lena skrev vid förra tekniktipset är det svårt att hinna med att göra en tutorial. Därför har vi denna gång lånat av Susie McGurie. Det är en tutrioal på ett fantastiskt plånboksalbum som går att dekorera och göra till sitt eget på en hel massa vis. Tutorialen hittar ni HÄR. Det som är bra med detta lilla album är att det bara behövs ett papper till att göra själva albumet. Sedan är det fritt att dekorerar.

Lycka till!!

Teamets tolkningar

Jag gjorde ett lite speciellt födelsedagskort av denna tutorial, i flikarna har jag lagt in lite gratulationstexter och hälsningar till födelsedagsbarnet.



DT: HelenTh

DT Liola:
Jag har inte gjort riktigt som Susie o har därför bara sex små kort i mitt album.









DT Johanna/Scrapkuben:

Jag gjorde också min som ett grattiskort innehållande ett presentkort på bio. Stoppade kvitto, presentkort och lite olika textkort i flikarna och facken.






2 kommentarer:

Mackan sa...

Bra idéer, tjejer!

Stephi sa...

kul och snyggt