lördag 26 januari 2013

Venninnegave

Da er det lørdag igjen, og denne gangen har jeg laget en liten venninnegave. Jeg hadde en boks med emballasje etter noe maling jeg har kjøpt, som jeg fant ut at jeg kunne male og dekorere.

Jeg har brukt mye maling, glimmermist og blomster. Stjerna er egentlig hårpynt, og jeg har også farget litt osteklut og tatt med litt rosa silkepapir.




Teksten er fra en av stempelplatene til Dylusions. Jeg syns teksten sier noe om at som venninne syns jeg hun er perfekt akkurat som hun er, og at det kan være godt å høre innimellom :)

Inni boksen har jeg også pyntet med litt silkepapir, osteklut og glitter, og lagt en tag jeg lagde for en stund siden.



Siden dette er siste lørdagen i januar, vil jeg gjerne få takke for meg! Tusen takk for at jeg fikk den æren av å være gjestedesigner her hos dere hele januar. Det har vært kjempekoselig, og tusen takk for alle de flotte kommentarene! :)

Vil dere se mer av det jeg lager, kom gjerne innom bloggen min Scrappegal,
eller forumet jeg driver: Scrappeland.

4 kommentarer:

Mackan sa...

Wow, din vännina kommer säkert att bli mycket glad för denna fina present!

Lena_J sa...

Utrolig stillig. Likte veldig godt hvordan du har lagt inn den store turkise blomsten. Den brøt av alt det rosa, og fremhevet teksten siden du har brukt turkis der og. Du er utrolig flink med farger :-)

Lina sa...

Verkligen superfint! Skulle jag vara din väninna skulle jag bli galet glad. :)

Scrappegal sørlending sa...

Tusen takk jenter!!! :) Så mange koselige kommentarer!!! Dere er en fantastisk gjeng! :D