onsdag 2 januari 2013

Löften

 
 Gott Nytt År allihop!
 
Månadens tema är nyårslöften, men eftersom jag inte avlägger nyårslöften så får det bli ett vanligt löfte.
 
Något som jag däremot måste fixa är scraprummet. Nu är det husets stökigaste rum. Till och med barnens rum är bättre städade!
 
 
Det står alldeles för många kassar på golvet som inte ska vara där, Los i en hög som ska in i pärmar och skrivbord som måste röjas.
 

 
Jag lovar att jag snart ska ta tag i det, även om det inte är något nyårslöfte ;-)
 
 
 
Ha en god fortsättning på 2013
 
 

6 kommentarer:

Lina sa...

Verkligen en härlig layout! Du får väl sitta på övervåningen om du inte står ut med röran annars. :)

Mackan sa...

Snygg layout! Jag tycker inte att det ser rörigt ut, men det kanske det gör på nära håll ;-)

Scrappegal sørlending sa...

Stilig LO! Og jeg kjenner til problemet!! :D Jeg har det samme problemet selv også! Jeg trenger bedre system, mindre rot på gulvet, og egentlig et større rom! :D hihi! Lykke til med løftet ditt i 2013!

Lena_J sa...

Love that layout. Rett og slett. Bra farger, oppsett og selvfølgelig tema :-)

Anonym sa...

Så himla snyggt! Kerstin

Scrap, pyzzel och mat sa...

Tänkte visa bilder på hur snyggt jag fått, men jag har redan stökat till igen.
Tack för alla snälla kommentarer.