fredag 4 januari 2013

Löften

Månadens tema är löften. Det kan innebära väldigt mycket. Själv valde jag att tolka det som ligger närmast till hands, ett löfte man ger till någon. Jag hittade ett gammalt bröllopsfoto av mig och min man, sedan var det bara att scrappa utifrån det. Det som faktiskt är ganska märkligt är att vi gifte oss 4 jan 1997 och det här inlägget publiceras precis 16 år senare :-)
Jag valde ett lite romantiskt papper, för att det skulle passa in i temat. Lite stenar från ett söndrigt pärlarmband och några ringar i metall passade bra till.
Precis som många andra scrappare sparar jag tags, örhängen och dylikt, vem vet när det kan komma till nytta. Just den här gången kunde jag använda pärlorna.





Scrappa på!











3 kommentarer:

Lina sa...

Sparsam men väldigt fin LO. Får väl passa på att säga Grattis på den 16:e bröllopsdagen!

Lena_J sa...

Wow, så flott. Og 16 år a gitt. Gratulerer. Det er jo en superbragd ;-)

Anonym sa...

Jättefint tycker jag. Grattis! Kerstin