måndag 28 januari 2013

Løfter...

For en tid tilbake lovet jeg og og lage et kort inspirert av et av kortene som hadde inspirert meg den dagen. Og jeg lovet og utfordre meg selv til og bruke noe som lå ubrukt.
Jeg måtte bare få pakket opp scrappe sakene først. Nå er det en stund siden scrappe sakene kom opp, men har ikke fått scrappet så mye. Så nå er det på tide og komme igang igjen.
Kortene jeg hadde funnet frem den dagen finner du i innlegget HER.

Og her er det kortet jeg har latt meg inspirere av i dag :


Bloggen til Sarah finner du HER

Det jeg blir inspirert av er oppsettet, tråden, fuglene og stiftene. 
Stemplene er mitt ubrukte element :-)
Så slik ble mitt kort : 



Det er alltid gøy og bli inspirert av andre og se hvor langt man kommer. Noen ganger klarer jeg og holde meg noenlunde til inspirasjonen, slik jeg føler jeg har gjort på dette kortet. Andre ganger bare begynner jeg, og så ligner det ikke på noe jeg hadde forestilt meg når det er ferdig. Men det er jo det som er så flott med skaperprosessen  Den er aldri lik, aldri kjedelig.

Så hvordan er det med deg. Blir resultatet slik du ser det for deg?




2 kommentarer:

Lina sa...

Vad fint kort! Gillade de naturtrogna fägerna du har använt.

Mackan sa...

Snyggt kort och snygga färger!