lördag 19 januari 2013

Lerret

Da er det lørdag igjen, og det er min tur til å inspirere litt :)

Denne gangen har jeg valgt å lage et lerret.
Temaet er fortsatt LØFTER, og denne gangen har jeg valgt en tekst som påminnelse om å være sann mot seg selv.



Jeg syns dette er et viktig budskap. Å stå for den man er, og alltid være seg selv.



Først malte jeg hele lerretet med Gesso, og limte på litt silkepapir. Deretter limte jeg på litt osteklut og andre elementer som ga tekstur. Deretter malte jeg over med Acrylic Spraypaint i 3 ulike fargenyanser. Akrylmaling på spraybokser er veldig morro å jobbe med. Det tørket kjempefort, og jeg kunne fortsette med å pynte. Denne gangen ble det også litt lag på lag :)

Håper dette kan inspirere noen til å leke med nye teknikker.... :)

Lykke til!

Klem fra Renate/Scrappegal

5 kommentarer:

Rhonda Gunnarsson sa...

Hej Renate!
jag har svårt att förstå det du skriver eftersom jag inte har svenska som modersmål.
mvh
Rhonda

Lina sa...

Du gör så underbara saker. :)

Är det svårt att förstå texten kan du prova att översätta det via google översätt. Hoppas att det kan vara till hjälp.

Mackan sa...

Väldigt snyggt, Renate!

Scrappegal sørlending sa...

Takk jenter!! :)
Uff da... Er det vanskelig å lese det jeg skriver? Beklager!! Da skal jeg få fikset det så snart jeg kan! :)

Scrappegal sørlending sa...

Da har jeg forandret litt på teksten.....
Hvis det fortsatt er vanskelig å fortså, så legg gjerne igjen en melding :)