måndag 14 januari 2013

Facebook 2013

För några dagar sen var det en av mina Facebookvänner, som för övrigt är scrappare, som hade lagt ut en kul sak. Det var som en stor bingobricka med en massa bokstäver där man uppmanades att skriva ner de tre första orden man hittade. Dessa skulle sedan komma till en nästa år. Nu såg jag denna nu i början på året men jag gissar att den kom inna nyår så jag räknar med att de saker jag fann kommer till mig i år. :)

Det blev en liten tavla på ca 13x13 cm. Där skrev jag ner de tre orden i den ordningen jag hittade dem. Idén med att använda en massa band fick jag via en utmaning på Facebooksidan En kväll - en utmaning!. Tyvärr kunde jag inte vara med och tävla eftersom jag valde att lägga ut den här.


Lite närbilder på detaljerna på tavlan. Här är det de små blommorna med bling i mitten och årtalet som får synas lite extra.

 
Passande nog hade jag några små gula hjärtan som jag placerade jämte ordet Love.
 
 
Nu har jag många ord att tänka på i år men det tror jag bara blir bra.
Och nej, jag tar inte den där facebooksaken seriöst, men lite kul är det allt. :)
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så jättefint och givande fina färger. Mvh Kerstin

Mackan sa...

Coolt!