lördag 12 januari 2013

Always here for you

Hei igjen damer!

Det er lørdag, og igjen min tur til å prøve å inspirere dere :)

Det er et artig tema vi har fått denne måneden. Det får hvert fall meg til å måtte tenke litt ekstra over hvordan man kan tolke det samme tema på flere ulike måter.

Denne uken har jeg tenkt litt på mine to barn. Vi fikk jo en datter i oktober, og det har fått meg til å tenke på at uansett hva livet vil bringe dem, så vil vi foreldre alltid love å være her for dem.

Derfor fikk jeg lyst til å scrappe en LO denne gangen, og i en skikkelig lag på lag stil, som er typisk meg :)

Datteren min er en skikkelig prinsesse, så her måtte det bli en skikkelig jente-layout :)








Håper dette kan inspirere noen av dere til å bli med oss å lage prosjekter om uliek former for løfter, og kanskje til å teste ut litt nye stilarter og teknikker :) 

Klem fra Renate/Scrappegal




5 kommentarer:

Mackan sa...

Så otroligt snyggt! Gillar verkligen din stil med lager på lager.

Lena_J sa...

Hærlig LO, med mange stilige detaljer. Likte godt hvordan du har satt sammen blomster :-)

Scrappegal sørlending sa...

Tusen takk jenter!! ♥

Anonym sa...

Otroligt snyggt!Tycker jag Kerstin

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Nydelig! Utrolig fint med alle lagene og de fine detaljene ♥

Klem