måndag 3 december 2012

Julens ønskeliste

Ja, da var juletiden over oss igjen da.
Og julekos og julestress avlaster hverandre i en hektisk hverdag. Når man kjenner behov for å kople av og få litt tid for seg selv i julestira, kan en god ide være å sette seg ned å skrive seg en ønskeliste. Og samtidig gjøre det litt lettere for gavekjøperne å finne en gave som virkelig faller i smak.

Og hva er vel mer verdsatt under treet enn scrappeutstyr blandt oss scrappere?
I år som i fjor, har jeg kost meg med å sette opp min egen ønskeliste fra årets sponsorer. Og gjett om det er mye fint å finne der! Om bare noen få av disse lekre sakene ligger under mitt tre i år, blir ihvertfall jeg superfornøyd.

Vilda Stamps har utrolig mange fantastiske stempler til enhver anledning. Disse skulle jeg ha kunne anvendt på utrolig mange kreative måter:


Creativica er en utrolig flott nettbutikk, som har et enormt utvalg av lekre scrappeting. Her der det bare å velge og vrake, og utfordringen blir nok heller å begrense seg enn å slite med å finne noe. Her er et lite utvalg av hva jeg ønsker meg:


Nå er jo tiden for å lage julekort og andre juleprosjekter over oss for fullt. Stämpelkällan har utrolig masse flotte julestempler å velge fra:


Det er lett å la seg overvelde når man leter gjennom ulike nett-butikker. Og Lajm er inget unntak. Utrolig masse flott å sette på ønskelisten der også:


Jeg har ikke noe problemer med å fylle opp listen min. Hos Scrappweb var det også mye lekkert jeg kunne tenkt meg:

Panduro var også en av årets flotte sponsorer. Hos de har jeg også funnet litt forskjellig jeg kunne tenkt meg. Siden Panduro også selger hobby-produkter som ikke er scrappe-relaterte, har jeg satt opp dette på ønskelisten min:


Youdo er også et eldorado av scrappe-utstyr, og her er hva jeg har på listen min fra de:


Der var ihvertfall min ønskeliste for denne julen. Hadde vært morsomt å se deres ønskelister også, og har dere en, så legg den gjerne igjen i kommentarfeltet under.

Da ønsker jeg dere en riktig fin og fredelig førjuls-tid.

Ha det så bra til neste gang!



4 kommentarer:

Lina sa...

Många fina saker du har på din lista. :)

Lena / AngelBitch sa...

Mye flott ja.. Kanskje jeg skal sette meg ned og lage en liten jule ønskeliste i tillegg til den store ønskelisten min :-)

Mackan sa...

Jag vill också ha :-)

Päivi sa...

Förstår att du vill ha allt detta ;) Härligt inlägg här i bloggen och perfekt så här i slutet på året och inför jul :)

Ha det bäst!