onsdag 12 december 2012

Årets julkort

Idag är det min tur att visa upp lite vad jag har gjort inför denna julen. Eftersom jag är rätt säker på att inte så många av de jag skickar julkort till läser denna blogg så väljer jag att visa upp just årets julkort.
Som vanligt gör jag rätt så enkla kort, alla i stort sett likadana. Jag orkar inte komma på 20 olika varianter helt enkelt. Denna gången har de blivit gjorda långt i förväg, åtminstone de flesta. Så i år åker de ner i julkortspåsen och får julfrimärken på sig. Inte illa för en tidsoptimist.

 
Denna söta stämpel tyckte jag passade perfekt ihop med mönsterpappret som jag använde mig av. Nästan så att jag kan låtsas att jag skrivit sådär fint själv.
 

När jag såg dessa söta dekorationer i form av pepparkaksformar kunde jag inte låta bli att köpa dem. Inte ofta man börjar skapa ett kort utifrån dekorationer och sen väljer papper.

 
Hur ser era julkort ut? Länka gärna så får vi se.
 
 

1 kommentar:

Mackan sa...

Ett julkort helt i min smak – sparsmakat och snyggt!