fredag 23 november 2012

ScrappaLoss på Facebook - trekning!

Da har fristen for vår lille fb-trekning gått ut, og vi har foretatt en trekning blandt alle de som likte og delte oss på facebook.

Vi er veldig glad for alle dere som valgte å like og dele oss, og håper at vi også fremover klarer å inspirere våre lesere med våre innlegg og konkurranser.

Og så over til vinneren av GDT-plassen:

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
RENATE OLSEN!!!!


Så da gleder vi oss til at Renate skal gjeste oss her på ScrappaLoss!

2 kommentarer:

Lena / AngelBitch sa...

Gratulerer Renate.. Dette blir spennende. Du har jo noen fantastiske kreasjoner har jeg hørt. Så gleder meg til og se hva du finner på her :-)

Scrappegal sørlending sa...

Oiii... fikk melding om dette på facebook!
Tuuusen takk!!! :D
Jeg er dypt beæret!!!!! :D :D
Skjønne jenter dere er!

Jeg har sendt dere mail, men ikke fått svar. Har dere mottatt den?
Jeg har mailadresse: renate@scrappegal.no

Gleder meg STORT til å høre mer om oppgaven! :D

Klem til dere alle!