lördag 10 november 2012

Min distress oppbevaring.

Som lovet legger jeg herved ut min distress oppbevaring. Som man kunne se i min forrige "tutorial" så hadde jeg fått en ny eske til og oppbevare refill i. Og den måtte jo dekoreres likt som alt det andre jeg har. For et år siden hadde jeg ikke så mye distress og da så oppbevaringen min slik ut :


I dag har samlingen økt litt, og nytt bilde følger herved :-)



Dette er en oppbevaring som fungerer veldig godt for meg. Til og begynne med hadde jeg en eske til underspoler som jeg oppbevarte distress dråpene i. Det ble litt trang, og nå bruker jeg gamle perlebokser til det istedenfor.

Jeg har ikke så stor plass der jeg scrapper, så dette er den perfekte løsning for meg, og den er enkel og ta med seg på treff også. Også er det jo flott og se på også når alt er laget i samme stil.

Håper i det minste at jeg nå har gitt noen der ute et tips om hvordan man kan oppbevare distressen sin enkelt og flott :-)




4 kommentarer:

Wanel sa...

Jättefin förvaring och så smart med plastfickorna till de olika skumbitarna för distresserna. Har du gjort lådorna för stämpeldynorna själv?

Superfint!

Lena / AngelBitch sa...

Nei, de to med distress putene er emballasjen til en konjakk flaske. Og den til refillen er til en vinflaske :-)

Mackan sa...

Wow, så smart och snyggt!

Scrap, pyzzel och mat sa...

Vad fint att allt matchar. Mycket snygg och praktisk förvaring!