måndag 26 november 2012

Ljus - som gå bort gåva

Hej!

Julen närmar sig med stormsteg. Även om det "stormiga" just nu känns som piskande regn och vindar som jag tror kommer att lyfta taket.... Det är dagens väder här hos mig idag på Västkusten. Men snö är utlovat till helgen, och visst vore det mysigt? Snö till första advent!
Jag önskar mig en ny kamera av jultomten. Min kamera ger massa konstiga fläckar på bilderna och dessutom så har jag glömt kvar den på jobbet. Ber om ursäkt för dålig bildkvalité idag, bilderna är tagna med min lika hopplösa telefon ;)

Temat denna månad är ljus och det har vi tolkat på flera olika sätt. Jag tolkar ljus med stearinljus och har gjort en gå bort present.





2 kommentarer:

Mackan sa...

Så fint du har gjort det!

Lena / AngelBitch sa...

En fantastisk fin gave og gi bort. Så enkelt at det egentlig er litt skamfullt at jeg ikke har gjort det. Men det skal jeg gjøre noe med. Nå skal lys og papir finnes frem. Takk for inspirasjon :-)