lördag 6 oktober 2012

World Card Making Day 6/10

Idag är det World Card Making Day och det uppmärksammar vi genom att visa upp ett gäng härliga kort som vi i teamet har skapat.

Inspiration från Mackan

Tycker att färgerna på de här korten kan pigga upp i höstmörkret.

 
   

Inspiration från Pysselmia/mih-mih




Inspirasjon fra Lena/AngelBitch
 
Elsker det kortet her, mange bruker ikke fargelagte trykk når de lager CAS kort, så her har jeg gjort det for og se om det fungerer, og det synes jeg det gjorde. Og det er en av mine ultimate favorittkort jeg har laget i år.


Monokrom er en oppgave som har herjet som en farsott i år. Så da måtte jeg jo prøve meg på det. Og siden mange mener at kraft er min signatur, så måtte jeg jo lage det i kraft. Og jeg liker dette kortet så utrolig godt selv, så derfor valgte jeg også ut dette til og vise frem til dere.


Inspiration från Pyssellina
 
Här är två helt olika kort som jag har skapat. Jag byter gärna stil lite då och då när jag får nya idéer eller vill prova på något nytt. Då blir det ofta flera kort under en period i samma stil. Gör dock oftast väldigt enkla kort med inte så mycket dekorationer på. Det är nog det som mest kännetecknar min stil, enkelheten.
 

 

1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Jaha se där, då bli det till att göra lite kort idag då =)
Många fina kort ni gjort!!!
kram Iffa