onsdag 17 oktober 2012

Halloween tag

Eftersom vårt oktober tema är orange så har jag inspirerats och gjort en halloween tag. Allt material kommer från You Do som sponsrar vår oktobertävling med ett fint pris.




Pappret som är svartvitt från början har jag färgat in med hjälp av You Do's stämpeldynor från setet Bright. Jag valde såklart orange. Jag har även stämplat fläckar med svart.




Tagsen är canvas tags, alltså tyg. Dom har kartong på baksidan när man köper dom så dom är lätta att jobba med eftersom dom är stela. Men kartongen sitter fast med ett vattenlösligt lim vilket gör den lätt att ta bort om man vill ha mjuka tyg-tags istället.

Lite organzaband och metalltejp-dekorationer och lite glitter som pricken över i och sen var tagen klar!

Se mer tags från You Do på min blogg wanels.blogspot.com

Tack för titten!
Wanel

3 kommentarer:

linda sa...

Åhh denna gillade jag trots att det inte är "mina" färger jag trever mest runt i pastellernas underbara värld... Ha en fin dag! /LInda

Lena / AngelBitch sa...

Oj, denne tagen var helt rååå. Me likee, like :-)

Wanel sa...

Tack!!!