lördag 22 september 2012

Höstträd

Hej!

Jag har nyligen upptäckt den underbara Mixed Mediavärlden (sisådar ett år efter alla andra... hehehe), men det är ju så otroligt kul... och avslappnande.
Jag som sitter i timmar med ett kort eller en layout! Nu så kladdar jag med färger och masker och sprayer och det går utav bara farten! Perfekt när man är pysselsugen men har ont om tid!

För att följa månadens tema visar jag här en sida ur min art journal. Gjorde ett höstträd i en massa höstiga färger.




Önskar er alla en skön fortsättning på hösten!

5 kommentarer:

Ziro sa...

Otroligt snyggt! Vilken bra idé att använda wellpapp till stammen.

Mackan sa...

Så snyggt! Vilka vackra höstfärger.

Emelie sa...

Riktigt snyggt! Det blev super bra!! :)

Lina sa...

Jättefin! Måste göra lite mer mixed media, det blir ju så snyggt när alla andra gör det. :)

Päivi sa...

Så supersnyggt!! Underbara färger!