fredag 3 augusti 2012

Sommerminner.

Da var sommeren over for denne gang, ihvertfall for min del. Og alt som er tilbake er minner. Det er både trist og godt at hverdagen er på vei tilbake. Trist fordi at late dager og dager med null stress er over. Godt fordi man kommer inn i daglige rutiner igjen.

Siden jeg og familien har vært på ferie nesten hele sommeren, har det blitt absolutt null tid til scrapping. Men planene snurrer for fullt i hodet, for jeg har tatt MASSE flotte bilder fra reisene våre. Og de skal scrappes og bevares.

Siden jeg ikke har noen LO å vise frem denne måneden, legger jeg ved noen bilder som jeg har tatt i sommer og som får meg til å beholde sommerfølelsen når jeg ser på de:





Bildene er tatt på Kneippbyn, Gotland.

Ha det så bra til neste gang!




2 kommentarer:

Mackan sa...

Ja, bilderna har verkligen sommarkänsla, fint.

Päivi sa...

Vilka underbara bilder!!!