måndag 23 juli 2012

Skisse "tutorial"

Har jo laget en del esker og slikt her. Så nå tenkte jeg skulle gjøre noe annet.
En del mennesker synes ofte det er vanskelig og følge skisser. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere hvordan jeg gjør det. Også håper jeg at det hjelper for noen.

Denne gangen fant jeg et kort som jeg likte super godt. Og her er kortet :


Jeg bruker ofte kun kortet som utgangspunkt. Enten for og bruke den som en skisse, eller for og prøve meg ut med nye stiler.  Denne gangen har jeg brukt kortet som begge deler.

Skissen blir da slik som dette:


Jeg personlig synes man skal følge en skisse noenlunde, slik at man kan gjenkjenne den. Spesielt om man deltar i konkurranser eller utfordringer. Men man kan gjerne legge til eller trekke fra ting så lenge skissen er gjenkjennelig. Og under her kommer mine fem tolkninger. Den første er en lift for og komme igang, og de fire resterende er da skissen vridd i forskjellige posisjoner..






Og her er et med skissen og alle kortene så det er lettere og se :-)




Kjente du igjen alle?

Håper dere har hatt nytte av denne lille "tutorialen".
Kos dere masse med sommeren, også sees vi om en måned :-)
Legg gjerne igjen ønsker om hva dere vil se eller lære!



3 kommentarer:

Mia sa...

Superfina kort!
Hoppas du har en härlig sommar :)

Mackan sa...

Tack för inspirationen.

Päivi sa...

Fantastiska kort! Härligt att se så många varianter!