måndag 2 juli 2012

Kjørlig.

Hvem har vel tid til å scrappe nå når det er sommer og ferietid?
Mesteparten av min tid går for tiden til å nyte late dager, kose meg med familien og feriere. Så det blir minimalt til til hobbyvirksomhet nå. Men noen minner bare MÅ man jo ta vare på. Og så er det jo koselig å sette seg ved scrappepulten og pyssle litt om kveldene når man har litt tid til overs.

Denne gangen har jeg vært preget av sommerens latskap, og gjort litt hurtig-scrapping. Resultatet er denne layouten:


Clean and Simple er ikke den stilen jeg scrapper mest i til vanlig, men er utrolig bra når man vil sette seg ned en liten stund og man ikke har allverdens tid.

På denne layouten har jeg brukt hvit bazzil, glimmermist i fargen "Denim Blue", osteklut og swirl-stempler fra...

Ha en fortsatt god sommer!




5 kommentarer:

Sewe sa...

Väldigt vacker LO

/Sewe

Iffa ...... sa...

Mycket elegant och vacker LO!!

Päivi sa...

Underbar layout!

Hannah sa...

This is gorgeous!!

Mackan sa...

Jag gillar detta, jättefint.