onsdag 18 juli 2012

Key To Me

Nu i juli är det valfritt tema. Därför tänkte jag, Mackan, visa den här layouten, där jag för en gångs skulle scrappat om mig själv. Layouten gjordes till en tävling där temat var att scrappa om arv och miljö.
Vanligtvis när jag scrappar utgår jag i 99% av fallen från fotot.
Men den här gången fastnade jag för en rubrik, Key To Me, som jag tyckte skulle passa så bra ihop med tävlingens tema. Det var bara att hitta en riktig nyckel och spinna vidare från den.








Ha en skön sommar och scrappa på!





4 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Vilket intressant tema du skapade om......tror det spelar in mer än vad vi tror.

Superfin LO!
Så kul när man kan återanvända gamla saker som inte behövs hemma längre =)
kram Iffa

Päivi sa...

Härlig layout!

Jeanettan sa...

Absolut Du Annette

;0)

Mia sa...

Härlig LO :)