onsdag 20 juni 2012

Sommarlo

Mackan här, med månadens tema sommar.
I 95% av fallen när jag scrappar utgår jag från fotot. Jag plockar gärna någon detalj därifrån och väljer färger därefter. I det här fallet fick Nellies bikini utgöra valet, turkos.
Snäckorna gjorde att jag valde ett sandfärgat bakgrundspapper.
Fick välja ett stort format på lon, annars såg man den så dåligt. Blir ofta så i scanningen när man har saker som är upphöjda, i det här fallet snäckorna.



När jag ser den här lon längtar jag efter sommarvärme, hoppas verkligen att den kommer snart.

Scrappa på!




4 kommentarer:

Jeanettan sa...

Härlig LO =0)

Ser så skönt ut & färgerna är perfekta

Päivi sa...

Helt fantastisk. Verkligen snyggt val av färger som går helt superfint till fotot. Underbart med snäckor till!

Ha det bäst!

Linda sa...

Så kult med de skjellene. :)

Iffa ...... sa...

Underbar LO!
Så fint du har fångat upp hennes bikini och snäckor blev perfekt på! Fint hur du satt visaren mot snäckan =)
kram Iffa