måndag 4 juni 2012

Årets første dukkert.

Etter et langt opphold på scrappefronten, er jeg, Anne/Scrappefruen, endelig i gang med scrappingen igjen.

Sommeren er kommet, og under varmeperioden i slutten på mai, måtte vi jo selvfølgelig en tur på stranden.
Snuppa mi var en av de første som hoppet i vannet, og koste seg masse hele dagen. Så nå ser vi frem i mot neste finværsperiode og ferie og forhåpentligvis ennå mer bading og soling.

Her er en layout jeg laget fra årets første stranddag:


Jeg har gjort denne layouten i freestyle, og har motiv-klippet bildet. Bakgrunnen har jeg laget med orange og gul glimmermist. Ostekluten har jeg også sprayet med mist. Videre har jeg brukt doilie, papir fra Webster's Pages - som jeg også har klippet ut motivet på, en gammel overlay og trefigurer fra KaiserCraft.

Og med dette ønsker jeg dere alle en riktig god sommer med masse sol og finvær!

Hade så bra til neste gang!


11 kommentarer:

Millan sa...

Välkommen tillbaka!!! Visst är det härligt att vara igång igen? Jag har själv nyligen kommit igång efter ett tre år långt uppehåll!!!
Härliga LO du gjort, gillar allt på den!!!

Päivi sa...

Härlig layout!!!! Vilken underbar sommarkänsla den ger :)

Ha det bäst!

Linda sa...

Wowwww!! For en FANTASTISK LO!!!! Digger den!

Mackan sa...

Vilken härlig layout! Fina färger!

Sandra sa...

Åh vilken underbar LO! kram

Mia sa...

Superläcker layout! Så somrig och härliga färger :)

Anne/Scrappefruen sa...

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det er utrolig kjekt å være tilbake igjen :D

Beatrice sa...

Vilken härlig layout! Man blir glad av den! :-)

Lena / AngelBitch sa...

Rålekker LO, har savnet deg her inne. Så godt du er tilbake igjen...

Cornelia sa...

Härlig LO i unik, skön stil!

Mikaela sa...

superläcker LO! du är varmt välkommen igen och grymt saknad. Älskar dina alster!