torsdag 31 maj 2012

Vinnare maj tävling

Hej till er alla!

Vill börja tacka vår sponsor denna månad Stämpelkällan som sponsrar vår tävling med 5 valfria digitala stämplar. Tusen tack!!!

Sedan tänkte jag visa er alla härlig bidrag som kommit in. :)






Tack snälla alla för dessa underbara bidrag! Jag visar bara ett foto per bidrag men jag rekommenderar er alla att kika in i deras bloggar för att se fler foton på deras underbara alster :)

Och så till vinnaren som vinner 5 valfria digitala motiv från Stämpelkällan
Och vinnaren är: Ik46
Ett stort GRATTIS till dig!!!

 Ta gärna och kopiera din personliga vinnar banner och lägg in den i din blogg :)

Kika in hos Stämpelkällan, här hittar du de digitala motiven, och välj de 5 digitala motiv du vill ha. Maila sedan namnen på dessa till scrappaloss@gmail.com så skickar vi dem vidare till Stämpelkällan.  Inom kort kommer du sedan att få dem per mail från Stämpelkällan :)

Och så till våra RAK vinnare. Vi är två från DT gänget som vill skicka en liten RAK till två av er. Som ni ser har alla bidragen förutom namn även ett nummer, jag har nu använt mig av Random.org för att ta fram en vinnare :)

Första RAKen som kommer från mig, Päivi, går till nr 5. Maria Engelwinge

Andra RAKen som kommer från Mia går till nr 1. Pingvinmamma

Stort Grattis även till er!!! Maila era adresser till oss på Scrappaloss@gmail.com och någon dag dimper ett litet paket i din brevlåda :) Märk mailet med RAK från Päivi resp RAK från Mia :)

Det var allt för idag. I morgon är det ny månad och nytt tema för månaden. En månad fylld med massa inspiration!

Ha det bäst!

2 kommentarer:

lk46 sa...

tack, tack snälla va glad jag blev. Ska lägga in i min blogg när jag kommer hem imorgon!
Stor kram Lene

Linda sa...

Så koselig at dere viser frem bidragene her. :) Gratulerer til vinnerne! :)