söndag 27 maj 2012

Presentation gäst-dt




Jeanettan, brukar jag kalla mig.

En mamma med man, en flicka på snart 14 och en pojke på snart 12.
Har även extra barn då jag har jourhem.Tar emot barn akut, vid behov.


Jag började scrappa 2005 då jag av en slump hamnade på ett scrapmaraton. Fick jag en chock eller….
Skämt åsido, men fast var jag =0)
Fota och pyssla har jag alltid gjort men vilken ny värld man hamnade i.
Helt underbart, fantastiskt, vilka möjligheter det finns.

Jag är en allätare och provar det mesta, och via nätet hittar man det mesta.
Jobbar rätt mycket i Photoshop också.

Det har blivit mycket minialbum, eftersom alla barn får med sig ett då det flyttar.
Även vänner och bekanta brukar få nåt litet, då vi gjort något kul tillsammans.
.....och de ser aldrig likadana ut.

LO´s blir det mest annars och då på barnen. Men vi har nu skaffat en liten”Fralla” (Fransk Bulldog) så han får stå ut med att fotas han också.

Lite spännande att vara gästdesigner...och jag hoppas att jag inspirerar någon.

Jeanettan
Här kommer några alster...







4 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Hej!
Ska bli kul att se vad du hittar på här inne, vilken rolig sommar vi får =)
Fina alster du gjort!
kram Iffa

Mackan sa...

Välkommen!

Jeanettan sa...

Åh tack =)
& tack Mackan för hjälpen & för att du ville ha med mig ,,,

Päivi sa...

Varmt välkommen!! Ska verligen bli så kul att se vad du och alla ni andra som gästar oss i sommar ska visa oss alla :)

Ha det bäst!