tisdag 15 maj 2012

Lerserbidrag.

Ja da var fristen på min skisse/fargeinspirasjon ute.
Og det er kommet et fantastisk bidrag inn på mail.

Bidraget er fra Kine Iren, og jeg synes det er så fantastisk at man kan tolke skissen også som LO :




Og til sist et lite spørsmål fra meg til dere der ute..  Jeg ser at min skisse/fargutmaning er en av våre best leste artikler akkurat nå. Og vi har stor leseroppslutning rundt bloggen vår, og det er vi glad for. Men det er ikke så mange som deltar på utfordringene, så derfor lurte jeg på om dere kan være så snille og gi tilbakemelding på hva dere vil ha og se her i bloggen, slik at vi kan bli bedre for dere.. Om dere ikke har lyst til og gi tilbakemelding åpent her inne så send oss gjerne en mail. Det blir vi også veldig glade for.. Både ris og ros mottas med stor takk :-)



Inga kommentarer: