lördag 19 maj 2012

Gäst-DT i sommar :)

Hej på er!

Mitt namn är Sofia, i scrapvärlden heter jag fialisan. Jag blev tillfrågad av mih-mih för en tid sedan om jag hade lust att vara gäst-DT på scrappa loss i sommar. Jättekul sa jag! Och här är jag nu :)
Hoppas verkligen att jag kan bidra med något kreativt under sommaren!


Lite om mig :)
Jag är en glad tjej, 33 år, från västkusten, med två söner och en man.
Jag började scrappa i januari 2006, av en slump faktiskt, då vi precis installerat bredband i vårt hus. Min man sökte på ”groda” på Google och hamnade på en pysselsida och ropade till mig ”detta måste vara något för dig!”. Från den sidan fanns länkar vidare och jag hamnade då på en scrapbooking-sida, och därefter var jag fast! Och jag trivs som fisken i vattnet med det. Jag älskar att kombinera foton med fina papper och dekorationer! Och gärna skvätta runt med färg :)

Jag scrappar mest LO´s, och främst mina barn, det är oftast de som hamnar på alla foton jag tar :) Men då och då blir det lite kort gjort också.

Här kommer några av de LO´s jag gjort under året. 







Och än en gång... hoppas att jag kan inspirera med något under sommaren :)


Ha det bra!


Scrappiga hälsningar
Sofia


5 kommentarer:

Päivi sa...

Varmt välkommen!!! Ska bli kul att se allt du skapar under sommaren :)

Ha det bäst!
Päivi

Iffa ...... sa...

Så roligt för dig =)
Vilka fina LO du gjort!!
Kram Iffa

Mia sa...

Hej vännen! Välkommen :)
Kram Mia.

Mackan sa...

Välkommen!

Lena / AngelBitch sa...

Velkommen.. Gleder meg til og se hva du finner på her inne i sommer... Klemmepå.