lördag 12 maj 2012

Färginspiration

Hej!

Nu var det dags för lite inspiration igen och här kommer maj månads färginspiration.

De här fantastiskt snygga plåtburkarna fick bli krukor åt två stycken pelargoner som nu pryder en fin bänk hemma hos mig. Vi hoppas att ni inspireras av färgerna och den gamla slitna "looken" som bilden har.


Hur inspireras du? En layout, ett kort eller något altrat?

Det vore kul att se era tolkningar. Lämna en direktlänk till ditt blogginlägg i kommentarsfältet eller maila din tolkning till scrappaloss@gmail.com. Vi kommer att visa upp dem här i bloggen i slutet på månaden.

Jag, Mia / Pysselmia, har plockat ihop en RAK som jag kommer att skicka till en av er som jag tycker har tolkat bilden på ett härligt sätt :)

Den ser ut så här;

Själv tolkade jag bilden så här;



Scrappa loss och låt er inspireras :)

Kram Mia

4 kommentarer:

Mikaela sa...

så vackert!!!

Vaktmästarn sa...

Underbar inspirationsbild! Jag använde färgerna från bilden, men fick inte till den där härligt slitna looken. Ibland blir det inte som man tänkt. Det blir något annat i stället:-)

Här är länken till mitt kort:
http://pappersgalen.blogspot.se/2012/05/confirmation-card-ett-konfirmationskort.html

Kram Outi

Maria Engelwinge sa...

Ett underbart kort att inspireras av! Här är min tolkning:

http://mariasvintageventure.wordpress.com/2012/05/15/butterflies-butterflies-butterflies/

Kram, Maria

Lena / AngelBitch sa...

Jeg har også latt meg inspirere av denne...
Og mitt bidrag finner man HER