måndag 9 april 2012

steamy punk can

Jag älskar att altra och speciellt att altra med sånt som ger en underbar struktur. Så när jag hittade flexslang i gubbens garage så föddes denna idé. Jag insåg att det hade vart roligt att fota innan jag målade den så ni skulle kunna fått sett grunden, men här är i alla fall det färdiga projektet. Men till att börja med ber jag om ursäkt för mängden bilder. Det är så svårt när man villa visa varje detalj :) Det första fotot visar väl den mest riktiga färgen.

20 kommentarer:

Päivi sa...

Ja men hörru... det finns inga gränser... du rockar helt enkelt! När jag tror mig ha sett det snyggaste och läckraste av dig så kommer nu med något nytt som detta!!! Superduper läckert!!! Du är otrolig!!!

Ha det bäst!

MezzaNotte sa...

Bara såååå läckert, helt enastående!! undrar vad för fantastikt du har lagt på.

Du är bara så fantastiskt duktig!!

Kram Katja

Iffa ...... sa...

WOW!!! Sååååååååå häftigt!!! Vrålfräck helt enkelt =)
Kram Iffa

Pippin sa...

Verkligen superläckert! Vad är det för burk du använt från grunden?

Mia sa...

Herregud så snyggt! Fattar inte hur du bär dig åt tös!! ;) kram

Kellis sa...

Gillar detta, TOKMYCKET! Wow så duktiga ni är i teamet...=)

/Kathleen

Majsan sa...

ÅÅH jösses amalia SÅÅÅ LÄCKERT, du är ju helt otrolig, såå himla superläckert, finner inga ord, I LOVE IT :)

KRAM MAJSAN

Wanel sa...

Så fantastiskt underbart coolt och snyggt!

Du är verkligen fantastisk!!!!!

nina sa...

åhhhh så läckert, oxå nyfiken på vad du använt :-)

BellaMio sa...

Men shit!!!! Såååå coolt!!! Stormälskar alla detaljer och den superfräcka strukturen. Du är verkligen skicklig på det du gör, keep on going.

Kram!

Lina sa...

Superfint, verkligen! Gillar verkligen din stil!

Emma sa...

GRYMT läckert!

Annelie sa...

Som vanligt, helt GALET läckert!!!

Anette sa...

Så fantastiskt läckert!

Tigerblomma sa...

Helt gaaalet snyggt och läckert och coolt! Måste ut i verkstan direkt nu!

Stephi sa...

vilken grej!! så snyggt

Mia sa...

Helt fantastiskt - jag sitter här och gapar!!! SUPERDUPER :)

Stor kram / Mia

Sara sa...

OMG, den här är helt gryyyym!! Älskar alla detaljer och den fantastiska helheten!!

Mackan sa...

Helt fantastiskt!

Carolas lilla Vrå sa...

Säger bara.. WOWW!! Så himla läckert!!