måndag 30 april 2012

Scrappa oscrappigt

Vilket roligt tema!

Jag passade på att fixa i ordning något jag har tänkt att göra länge.... Få ordning på mina blommor!
Länge har blommorna legat och drällt i burkar, i lådor och på pysselbordet.
Den här fina ställningen fick jag av min mamma. Den har stått på vinden länge och börjat rosta, MEN då trollar man lite med Tim Holtz underbara tape....
Här har jag börjat gå lös med taperullen....

Så, tejpad och klar..... :)


Och titta vad ljuvligt det ser ut med alla blommor. Nu ser jag alla blommor jag har (OK, jag har fler i lådorna, allt fick inte plats) och förhoppningsvis kan jag använda sådant som har gömts i lådor allt för länge!


En rosett i spetsband fick bli kronan på verket!


Kram Mia

7 kommentarer:

Mackan sa...

Wow, vilken färgbomb! Gör sig fint på pysselbordet.

Lena / AngelBitch sa...

Oj, oj, oj, denne var rålekker.. Me likee, likee.. Denne skal kopieres den dagen jeg har plass til et sånt stativ på mitt scrapperom ;-)

Päivi sa...

Men WOW!!!! Vad snyggt!!! Vilken underbar dekoration dessutom!!!!

Lina sa...

Verkligen supersnygg!

Iffa ...... sa...

Stor WOW-faktor på denna!! Superläckert och såååå snyggt!! Vilken fröjd att få välja blommor ur den där =)
Trevlig valborg!!
kram Iffa

Anonym sa...

Helt underbar! Vilken underbar ide!

Lena

Nina sa...

Super läckert.