fredag 23 mars 2012

We have two winners!!! :)


Hej gott folk!!!

Idag ska vi här hos ScrappaLoss presentera två vinnare. Först vill jag börja med att tacka Lajm för att de sponsrat oss i marstävlingen. Tusen tack!!!

Sedan vill jag tacka alla för de otroligt fina bidragen som kom in till tävlingen. Ja, ni ska bara veta ni gör det inte lätt för oss DT:s att välja :) Men det tycker vi är kul :)

Så vi börjar väl med att presentera vinnaren av mars månads tävling... som är...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hm... 
*
*
*
*
*
*
Ett stort GRATTIS från oss till dig!! Meddela din adress till oss genom att maila den till scrappaloss@gmail.com. Sätt "Mars månads vinnare" i rubrikraden på mailet.

Här en personlig vinnarbanner som vår duktiga Angelbitch/Lena gjort åt dig. Sätt den gärna i din blogg och berätta att du är vinnare hos oss :)


Sedan till nästa tack :)


Vi vill även tacka Stämpelkällan som hjälper oss att fira att vi har över 100 följare :) De sponsrar oss med två fina stämplar. Vinnaren är fram lottad med hjälp av Random.org. Och vinnaren är:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Iffa
 
Ett stort GRATTIS även till dig från oss! Meddela din adress till oss genom att maila den till scrappaloss@gmail.com. Sätt "Stämpelkälla vinnare" i rubrikraden på mailet. 

Jahapp... det var allt för denna gång :)
Vi på ScrappaLoss vill önska er alla en riktigt bra helg!



2 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Men wow...........trodde inte det var sant när jag såg mitt eget namn som vinnare!!!!!! Åh, vad glad jag blir och vilken rolig start på helgen!!
Stort tack!! Ska genast "springa" över till mailen och slänga iväg ett mail till er =)
Kram Iffa

Rozzan sa...

oojojoj Tack så mycket!Sååå glad jag blev när ni röstat fram min LO som vinnare:-)
Detta kommer jag leva på länge....:-)
Grattis till dig också Iffa, jättekul!
Tack för att ni har så fina utmaningar och bloggsida!
Kramiz Rositha//Rozzan