måndag 19 mars 2012

Vinn 2 stämplar med din kommentar!

Visst är det vår i luften :) Här var jag bor har vi MASSOR med snö kvar och lär finnas kvar ett tag till. Nu i mars har vi tema vår och vad hör inte våren till om inte Påsken, eller hur, även om påsken infaller i april :) Visar därför ett påskkort med en söt stämpel från Stämpelkällan.

Och apropå Stämpelkällan så har vi här på ScrappaLoss glädjen att få berätta att med anledning av att vi nu har över 100(!!!) följare så sponsrar Stämpelkällan oss med 2 stämplar. Flaska, stor och Syltburk, stor.

Vill du att dessa två stämplar ska bli dina? Då vill vi att du skriver en kommentar i detta inlägg och berättar om vårtecken där du bor eller vad våren betyder för dig senast onsdag 21 mars kl 23.59. Vinnaren lottas ut bland alla kommentarer och presenteras på fredag här i bloggen samtidigt som vi presenterar vinnaren av mars månads tävling.

Så skynda nu och lägg en kommentar så du inte missar chansen att vinna dessa stämplar :)

Ha det bäst!


21 kommentarer:

Linda sa...

Dette var noen lekre stempler. Her er det sol og vår. Hestehovene blomster som bare det :)

lisa aka b.creative sa...

JAg får lite extra energi på våren faktiskt. tack för chansen!

Piglet sa...

Besökte min faster igår och hennes trädgård fullkomligt dignade av snödroppar! Hemma blommar det krokusar ... Och ja, det största vårtecknet av dem alla: gatukontoret har börjat sopa grus!! :)

DeadUntilDark sa...

Vårtecken för mig är när vintergäcken börjar komma under träden. Denna gula härliga blomstermatta. Vintergäck och sol, det är vår för mig!

Galenpanna sa...

Här blommar tussilagon, det är ett riktigt vårtecken för mig.
Sen att det snöade imorse, känns lite galet.
Men nu skiner solen och himlen lyser blå, så då är det nog vår ändå!

Gunn sa...

Søte stempler :)
Våren er sol, varme, fuglekvitter, krokus i husveggen...Ja, begynner rett og slett å våkne igjen ;)
Ha en fin dag :)

TessiBessi sa...

Tossulagon blommar och det är så mycket ljusare på mornarna när man är som tröttast :):) Tack för chansen att vinna urfina stämplar :)

Kram

Stinas vardagsrum sa...

Spralliga barn som inte längre vill ha mössa och vantar på när solen börjar värma, det är vår för mig!
Kram!

Marita vs snojbi sa...

När solen återvänder och Tussilagon blommar då tycker jag att det är vår.
Tack för chans att vinna fina stämplar
Kramis

Iffa ...... sa...

Vilket fin kort med en sååååå underbart söt stämpel!! Efter att jag vakna i morse av halv snöstorm (!?!) här så ser jag verkligen fram emot våren. Vi har haft vitsippor utanför vår dörr här ett litet tag och det är så härligt att se dom när jag går till jobbet och sedan kommer hem, det blir jag glad av + att det är så skönt när våren kommer och jag vaknar ur min vinterdvala jag faller in i varje höst, urk.
Kram Iffa

Anonym sa...

Snön droppar från taken, solen värmer, alla är glada och bilen får återigen köra på asfalt... snart är våren här! Underbart:)

malin
nilam_16 ät hotmail.com

Labbo sa...

Våren för mig betyder att jag får sätta på mig mina underbart härliga converse igen, utan att frysa :)

JuBa sa...

Våren....Kaffe på balkongen, värmen från solen, kvittrande fåglar och en lite kall vind som blåser lätt...Härligt!

Loreal Blondi sa...

Våren syns bara på almanackan :( Det snöar just nu.
Men in mina tankar är det redan vår med tussilagor och mycket kvitter i trädena.
Kaffe ute på terassen ock sol hela dagen!

Netty sa...

Beautiful card, x

Sofia sa...

En liten blåsippa visade sig hos mig idag. Sedan är det ju underbart med solen som värmer så skönt! Tack för chansen att vinna! :-)

Vaktmästarn sa...

Åh, vilket sött påskkort! Så gulligt!!!

Våren för mig är tiden då jag känner mig som allra mest levande. Vårtecknen är framför allt att hålla koll på alla fåglar här hemma. När sångsvanarna gör ett stopp hos oss för att kolla om dammen är isfri. När man hör att de första tranorna är på gång. Underbart!

Nicole G Brumath sa...

Super carte et joli lapin ! l'oeuf avec les petits coeurs rouges est magnifique ! tout y est pour une belle fête de Pâques.

Mille bravos et merci pour ce partage

sorry pour la langue, je ne parle pas la tienne, dommage, mais en partant un peu de l'allemand je devine souvent tes explications

cordialement
Nicole Alsace France

pelArgoNNiA sa...

Vilket sött påskkort och vilken söt kanin!
Snödroppar ger mig vårkänslor och att känna solen värma! Det är underbart!

Martina sa...

Idag har dom börjat sopa bort allt grus från vägarna i vårat område. DET är ett riktigt vårtecken hos oss! :)

Emma sa...

Et av mine favorittvårtegn er når snøen er så pass smeltet bort at vi klarer av å komme oss ut i skogen for å gå spor med hundene :-) Bestandig like hyggelig, både for oss og for de glade firbente! :-) En hel dag i sørpende våt skog, med vann, is og snøflekker. Hunden i sporlinen som ivrig følger årets første spor. Bål, grilling av pølse og varm kakao. Kos for både kropp og sjel. Da vet vi at våren er her, og sommeren er på tur! :-D