måndag 26 mars 2012

BOM - boken om mig

I dag är det jag, Mackan, som har ett inlägg.
I 95 % av fallen scrappar jag om barnen, i fyra % om annat och den sista fnuttprocenten scrappar jag om mig själv. Tror att det är ganska vanligt att det är så.
I höstas var hela familjen och blev fotograferade på the Studio i Malmö. Äntligen blev det lite foton av mig själv.
Boken om mig lär väl aldrig bli klar, men här är i alla fall en lo som ska in i det albumet.
Kanske kan min lo inspirera någon att scrappa med foton av sig själv?





Scrappa på!


4 kommentarer:

Päivi sa...

Vilken otroligt fin layout med härlig bild på dig!

Jag tror nog vi scrappare är många dåliga på att scrappa oss själv ;)

Ha en toppen vecka och tack för fin inspiration!

Anonym sa...

Snyggt!

Mikaela sa...

väldigt vacker layout

Nicole G France sa...

clean, simple et très agréable page - vous êtes superbe !