onsdag 29 februari 2012

Altrad tavla

Hej!

Nu var det min, PysselMias tur att göra ett inlägg igen.

Eftersom vi har tema Kärlek / Nära & Kära den här månaden har jag altrat en tavla om det som ligger mig varmast om hjärtat - min familj :)

Jag har använt mig av Tim Holtz Configuration Boxes. Jag började med att måla alltsammans i vitt. Sedan var det till att mäta och skära till alla bilder - det tog sin lilla tid ;)

Runt om alla kanter har jag tejpat med Tim Holtz tissue tape. Tejpen är hur bra som helst att jobba med och täcker bra.

Lite dekorationer måste ju också vara med såklart!








Ha nu en fortsatt trevlig vecka! Tänk snart är det mars = VÅR!!!

Kram

11 kommentarer:

Päivi sa...

Helt enkelt super duper fin!!!! Verkligen!!! Tycker det är svårt att scrappa saker som passar att ha framme hemma hos oss, denna skulle passa utmärkt ;) Nåja med andra bilder förstås :D

Ha det bäst!

Anette sa...

Så jättefint!

Emma sa...

Himla läcket och ack så fin! :D

Rozzan sa...

oh såå fin...En sådan här måste jag prova att göra vid tillfälle:-)

Mikaela sa...

hur vacker som helst!! så många detaljer så man lär ju aldrig tröttna på att titta på den.

Mackan sa...

Väldigt vacker! En sådan skulle jag också vilja göra.

Lena / AngelBitch sa...

Oj, denne var jo rålekker.. Me likee likee... <3

Tigerblomma sa...

Vilken jättefin tavla du har gjort!

Tigerblomma sa...

Vilken jättefin tavla du har gjort!

Sari Hänninen sa...

Så fin den där brick-tavlan blev!!!

Mia sa...

Tack så hjärtligt <3