måndag 9 januari 2012

Frostig LO

Vintern är hos mig långt ifrån frostig och vit så jag bjuder på en Lo som jag skapat utifrån ett foto från förra februari. Min lille älsklingspojk sitter på en uppskottad snöhög som nästan är 2 meter hög. Jag har stämplat bakgrunden med pearl dabber. Sedan har jag mistat och dekorerat med vita blommor och metall.
Sista bilden är fotad mörk så ni kan se de underbara snöflingorna från Tim holtz.De täcker hela layouten och är stora närmast fotor och mindre mot bortre kanten. (något svårfotat)

6 kommentarer:

Mia sa...

Vilken fantastiskt vacker layout!

Anne/Scrappefruen sa...

Utrolig LEKKERT!

Mackan sa...

Vilken vacker, frostig layout!

Annelie sa...

Mycket snyggt!!!

AngelBitch sa...

Utrolig vakker... Helt fantastisk...

Nicole France sa...

Superbe page ! bravo