lördag 14 januari 2012

Färg/skiss inspiration

Da var det endelig tid for vår nye inspirasjons.. her i ScrappaLoss. Tanken er at dere lesere skal få være med å inspirere andre med deres prosjekter. Siden denne månedens tema er "Vinter" har jeg, Anne/Scrappefruen, laget denne skissen til dere:

Her er mitt inspirasjonsbidrag:



Lena / Angelbitch



Denne gangen vil vi gjerne se vinter-inspirerte prosjekter. Legg dine vinterprosjekter inn i kommentarfeltet til dette innlegget innen 29.01.12 kl 23.59, og vi vil vise opp prosjektene her på bloggen de siste dagene i januar. LOer, kort og andre papirkreasjoner er varmt velkomne!

Ha det så bra til neste gang!

7 kommentarer:

Mikaela sa...

läcker! enkel och inspirerande skiss!!

AngelBitch sa...

Ja, dette var et spennende prosjekt, så her håper jeg vi får se flere.. :-)

Linda sa...

Kan man ha flere enn et bidrag? :)

Anne/Scrappefruen sa...

Man kan levere så mange bidrag man vil :D

Linda sa...

Supert!! :)

Monica Mortensen sa...

Mitt bidrag

Flott oppgave :)

Linda sa...

Store ambisjoner har jeg, men det ble bare et bidrag fra meg denne gangen, også i siste liten da!

Mitt bidrag:
http://lindascrapper.blogspot.com/2012/01/scrappaloss.html

(Vet ikke hvordan jeg lager link her i kommentarfeltet..)